Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Sunday, October 26, 2014

Petua Hilangkan Bau Mesin Blender Anda

My blender-Panasonic 


Haii...assalamualaikum...hari ni terpanggil untuk berkongsi satu tip yang saya selalu buat bila di dapur. Asalnya tak tahu macam mana nak bagi hilangkan bau mesin pengisar ni, ye lah ada satu aje bekas nya tu,eh..silap saya ada dua bekas pengisar nya tu tapi simpan dalam stor..guna satu aje lah..yang itu lah guna untuk mesin bawang, buah dan segala macam lagi. Mau nya tak berbau kan? satu hari tu saya masukkan cecair Hand Dish Wash dari Shaklee kemudian saya kisarkan. Tengok tu berbuih-buih kann...sebelum ni saya hanya basuh guna span cuci pinggan ala macam biasa la. tapi still ada bau lagi. Selepas buat cara macam ni dah takde bau-bau..jadi tak lah risau sangat kalau sebelum tu saya kisar bawang,,then guna tuk kisar buah pulak..hehee..so anda bolehlah cuba letak apa-apa sabun cucian yang anda guna di rumah, Seperti saya,,guna sabun cuci pinggan dari Shaklee. Best sabun nya halus di tangan, buih pun banyak, dan yang penting selamat. Harga pun berbaloi lah sebab tahan lama.


Hand Dish Wash


Saya copy&paste dari web shaklee yea apa yang bagusnya produk ini

The Shaklee Difference
Safe
  • Nontoxic
  • Hypoallergenic
  • No chlorine
  • Mild on your hands
  • pH balanced
  • No hazardous chemicals
  • Powerful
Powerful
  • Tough on grease
  • Concentrated — wash more dishes with less
  • Long-lasting suds
  • Green
  • Green
  • Natural, sustainably sourced ingredients — derived from corn and coconuts
  • Biodegradable
  • No phosphates
  • No dyes
  • Recyclable packaging
  • Safe for septic systems and gray water

Kalau anda berminat nak cuba Hand Dish Wash ni boleh klik link ni...boleh bagi hadiah buat orang tersayang...beli lah lebih dari satu anda pasti tak kan menyesal,,,heheheee


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=17a5521f02c96ba003e028f278e3ab15


Salam Sayang

No comments:

Post a Comment