Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Thursday, October 30, 2014

Amanat

Muslimah yang Gojes..google je ni..=)

Haii..selamat pagi... sebenarnya nak kongsikan kata-kata dari Jutawan Shaklee iaitu Kak Cery@MamaFaiz, yang sangat popular di abad ini..hehe..kerana dia Shaklee menjadi fenomena tauu...
Kak Cery ni selalu bagi kata-kata semangat dorongan dan macam-macam kat anak-anak buah Shaklee nya..Ok, saya ada satu jam untuk buat entri ni, terus kepada catatan dari Kak Cery,

Saya sayang anda semua... saya doakan yang terbaik buat anda semua... saya harap walau busy cemana pun anda, walau apa pun rank anda, walau apa pun dream anda, walau siapa pun anda, walau shaklee hanya part time.. walau apa pun lah... SAYA HARAP.. semoga rutin harian berikut takkan pernah anda tinggalkan.. kalau tak dapat kesemuanya, at least 80% daripadanya menjadi rutin
>> Istigfar 100x setiap hari.. amalkan pagi dan sepanjang hari dikala sedih suka duka pahit manis masin.. Istigfar tanda kita hambaNYA, Istigfar tanda kita tak alpa.. Istigfar tanda kita memerlukanNYA... tanda DIA dihati kita
>> Selawat 100x-1000x
>> Solat sunat taubat setiap malam sebelum tidur..
>>Solat tahajud
>>Solat Dhuha
>> Sebut yang positif2 sentiasa ..PAKSA DIRI UNTUK SEBUT YG POSITIF TENTANG DIRI ANDA, TENTANG APA YG ANDA NAK(tak kira tengah sedih atau tengah happpy.. Untuk buang rasa takut anda perlu ada KEYAKINAN,, dan untuk ada keyakinan ni , anda PERLU TANAM yg positif2 dalam minda dan diri anda).. bukan orang lain yg perlu tanam.. TAPI DIRI ANDA SENDIRI
Semua di atas bukan semata2 untuk bisnes, tapi secara tak langsung ia mnggerakan kita ke arah yg lebih baik .
Sekali lagi.. saya sayang anda semua...Jadi saya nak anda semua sayangilah diri anda.. HIdup kita didunia tak lama.... Dunia pun dah 'tua'.. Jadi kalau kita tak buat rutin tu semua,tak start BERUBAH.. bila lagi.. yer tak..
withlove
PM-C

Semoga entri ini memberi manfaat kepada sesiapa sahaja, selamat beramal..moga Allah redha

No comments:

Post a Comment