Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Tuesday, October 21, 2014

New Baby


Balancing Moisturizer dari Shaklee Enfuselle



Assalamualaikum wbt...................

Haaa....nampak tak tu? Hari sabtu malam...saya ada buat order produk Shaklee untuk pelanggan kesayangan,,waktu tu saya agak kalut juga ambil order di sebabkan Shaklee ada buat promotion Vitamin C 500mg, seperti biasa beli 6 percuma 1. Kenapa ada promotion Vitamin C pula ni? bukan ke Bulan Oktober promosi ESP dan Meal Shakes?? Haaaa...nak tau kenapa? hari tu Shaklee ada buat event, iaitu Majlis Perasmian HQ Shaklee yang baru yang terletak di Pinnacle Bandar Sunway. Dengar kata sambutannya meriah dan seronok. Mereka yang pergi tu dapat macam-macam barangan Ekslusif Shaklee..jelous saya tengok! Seronok tau dapat barang free...hihiii...
Untuk berita promosi Vitamin C 500mg ni saya dapat tahu lambat sangat..petang dalam pukul 5pm camtu baru saya tahu. hehe, Almaklumlah hanset saya tu belum register mobile data lagi, saya pula keluar jalan-jalan temankan suami berjumpa rakan niaga dia. Seusai tahu mengenai promotion hebat ni, saya pun apa lagi update lah status di wall fb..dan private message mana-mana customer yang sentiasa diingati selalu..ececeehh..pada awal nya saya plan nak mintak tolong dari 'mak' Shaklee belikan..tapi last minute, alhamdulillah cukup 1 set bermakna 7 botol Vitamin C bertuan. So saya buatlah order sendiri, walaupun para customer saya belum masukkan duit mereka lagi, jadi saya terpaksa dulukan duit saya dahulu. (selalu begini) Allah Maha Kaya....dan insyaAllah pasti Allah tolong saya, akaun rimau saya gemuk gedempul(LUA) walaupun saya hanyalah seorang permaisuri rumah...HAhAaa...
Dalam order saya tu, saya sempat selitkan produk kat atas tuuhh..hehe..BM..Balancing Moisturizer by Shaklee Enfuselle. Dah lama saya mengidam nak cuba produk Enfuselle ni..sebab saya tengok dekat Youtube banyak sangat respon yang baik dari minah-minah saleh....rata-rata, kata muka lambat nampak tua...I mean awet muda la...hisshh tak sabar..nanti bila saya dah consume saya akan cerita lebih lanjut. hopefully sesuai dengan kulit muka saya...saya ni bukan nak kulit cerah putih gebus,,tapi saya nak kulit muka saya cantik berseri,,anjal..dan kelihatan muda..kihkihhh...eh lupa, saya ada pakai cleanser dari Shaklee jugak tapi brand NutriWhite,, yang tu pun best jugak guna, tak pedih dan sangat JIMAT sebab tak habis-habis pun lagi. Walaupun kita beli pada harga yang agak mahal tetapi tahan lama dan kualiti produk nya terjamin. 
Haaa...kalau korang nak tahu lanjut lagi pasal produk-produk Shaklee ni jangan segan-segan text me...0192604595,, boleh sharing cerita lebih melebih.hihii.

 Cleanser dari Nutriwhite


Enfuselle Basic System Normal-Oily


Enfuselle Basic System Normal-Dry

Ini set lengkap dari enfuselle, setakat ini saya just pakai moisturizer nya sahaja, ada rezeki boleh la kot nak pakai one set..hehe.
Pengalaman pakai moiturizer ni, memula muka saya rasa agak pedih, dalam beberapa hari lah juga, kemudian dah ok,, tak rasa pedih sangat. Walaupun duk rumah aje, saya tetap pakai juga...hehe..nak bagi kulit moisttt gitu..kann..yihuu.
.

No comments:

Post a Comment