Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Thursday, October 30, 2014

Menjana Pendapatan Dengan Shaklee


Carian Google Jer ..=)


Haii,,Untuk entri kali ini, saya ingin ceritakan tentang Shaklee..mungkin masih ramai lagi rakyat Malaysia yang belum kenal lagi Shaklee, mungkin ada yang pernah dengar tapi tak tahu apa yang benda Shaklee ni? hehe..Ok secara umumnya Shaklee adalah sebuah syarikat MLM antarabangsa dari USA yang mengeluarkan produk-produk pemakanan sihat, penjagaan berat badan,penjagaan diri dan kecantikan dan juga penjagaan rumah. Mungkin sebelum ini ramai yang ingat Shaklee hanya mengeluarkan suplemen semata-mata, tapi sebenarnya ada juga produk untuk penjagaan rumah dan juga untuk kecantikan kulit. Kalau anda nak tengok lebih detail produk-produk yang di tawarkan boleh layari http://www.shaklee.com.my/ms/products/ semua produknya best-best. 

Bagaimana nak menjana pendapatan dengan Shaklee?

Haaa...yang ni bahagian paling best, apabila anda mendaftar sebagai ahli, anda akan ketahui bagaimana Shaklee membuka ruang dan peluang kepada kita bagaimana ingin tingkatkan taraf kewangan kita. Boleh cari mana-mana pengedar Shaklee yang berdaftar dan aktif, supaya anda di beri tunjuk ajar yang betul. Nak berada bersama-sama saya pun boleh. Di bawah Group Permata Jutawan, di terajui oleh Master Ummu Ainan @ Tuan Nurul Ain. Hebat orangnya..muda lagi tau..sebaya ku..huahuaa...

Bagaimana nak mula bisnes ni sebenarnya anda sendiri mestilah pengguna produk Shaklee, bila anda dah merasai kehebatan produk-produk nya jadi tiada masalah untuk anda berkongsi kebaikannya kepada orang lain, sama ada kepada ahli keluarga, teman-teman, jiran tetangga dan seluruh rakyat jelata..hehe..

Ada banyak ganjaran yang Shaklee tawarkan selain daripada hasil bonus jualan bulanan yang diberi setiap pertengahan bulan. Di mana Shaklee menawarkan peluang untuk memperoleh ganjaran daripada beberapa aktiviti pembangunan perniagaan. Peratusan ganjaran adalah berdasarkan jualan produk dan juga kejayaan anda melahirkan pemimpin perniagaan yang akan mengemudi pasukannya untuk menduplikasikan usaha anda. Lebih besar kumpulan anda, maka lebih banyak ganjaran yang anda peroleh! Peluang ini ternyata tiada hadnya.

Antaranya Program Kereta...begini...
Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan.
Pemimpin Jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Program Subsidi Kereta.

Dan satu lagi adalah Program Insentif...Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda boleh mula memperoleh mata ganjaran dalam Program Insentif, yang memberikan pelbagai keistimewaan termasuk pelancongan eksklusif yang ditanggung sepenuhnya oleh syarikat.
Ermm banyak kan? Jadi sekiranya ada yang berminat untuk menjadi pengedar bebas Shaklee atau pun nak mendapatkan produk Shaklee bolehlah hubungi mana-mana pengedar pilihan anda, Ingin menyebarkan kebaikan sambil menambah sumber kewangan ? ayuh mulakan dari sekarang!


Pendaftaran hanya RM65 dan Caj RM10 untuk kos pos member kit dan tiada yuran bulanan atau tahunan dikenakan...anda bakal menikmati kelebihan seperti mendapat produk pada harga ahli yang jauh lebih murah dari harga runcit, anda akan mendapat tawaran-tawaran promosi bulanan dari Shaklee dan mungkin anda bakal mendapat ganjaran bonus bulanan pula..

Nurjannah Nordin
Pengedar Sah Shaklee
Id: 886788
019-2604595
Bandar Putra Permai, Seri Kembangan


No comments:

Post a Comment