Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Friday, October 17, 2014

Pengalaman Pertama Kali Shopping Online Di....





Haii...hari ni nak kongsikan satu perkara yang best bagi mak-mak macam saya ni..yang kerjanya di rumah aje..layan anak, main anak..main henfon..layan internet lagi..biasalah suri rumah..apa yang saya dah buat? 
Hurrmmm apa lagi ShoPping!! hehee..satu hari tu saya bukak website lazada.com sebelum ni saya dah tau kewujudan website yang jual macam-macam ni tapi saya buat tak ambil kisah pun. Kemudian saya mula lah skodeng-skodeng apa yang menarik..yang pertama saya tengok adalah part fesyen wanita..haiihh..hihii..wah wah waahhh...macam murah je,,macam berkenan jer...
lepas tu saya usha lagi ni...usha apa pulak? saya tengok bahagian Watches...hurrmm sedapnya,,besttnye kalau dapat ni..hurmm tak ape lah saya berangan aje dulu. Tapi sebenarnya saya dah terbeli 2 helai baju tshirt muslimah...hehee...dan satu USB phone cable..saya pilih yang COD
tanpa pengetahuan sang suami pun...saya tak bagi tau..bila pakai dia tanya baru lah kita bagitau..ye dak? itu pun kalau lah dia perasaan yang wife dia ni berbaju baru.
Saya ni nak beli baju dekat mall atau pasar raya susah sikit..LAMBAT!! memilih tu bukan main lama..kesian suami menunggu..lagi satu kalau dekat mall plak,,makk aii mahal pastu banyak yang bukan taste saya....kalau dapat pergi kedai kemboja ke...bazar ke..pasar malam ke..uptown ke..hurmm apa-apa yang seumpama dengan nya lah....aiiissshh tak sabar nak pakai uuu...meh meh mehh



USB cable

Lori ni yang hantar...

Selama ni saya selalu jugak tengok lari gambar kucing ni lalu di sekitar taman saya ni,,dalam hati lori ni hantar barang apa yer...hehe..sebuk nak tau..!
Lupa nak citer yang baju dan USB cable tu penghantarannya tak sekali tau..baju tu dapat hari kedua selepas saya buat order...hantar betul-betul depan pintu rumah..dik kerana saya lambat buka pintu..manakala cable tu saya dapat keesokannya, tapi musyik nya lain saya order lain yang saya dapat, tapi tak mengapa yang ini elok untuk henfon suami..kalau yang saya punya sepatutnya kalor hitam. dan harganya RM9 plus ada kos penghantaran RM5...peliknya yang baju tu takde kena caj kos pernghantaran pun. Apa-apa lah janji saya dah dapat barang dan saya bayar waktu itu.
Oh ya...saya beli cable ni sebab nya cable saya hampir putus dah...huhu..siap salotep itu pun kadang masuk cas..kadang tak..satu lagi sebab anak selalu tarik-tarik..so dah macam longgar dekat lubang kecik tu..Charger yang asal pun dah lama rosak tu pun sebab abang main camne ntah boleh rosak..oOO baru ingat..tempat cucuk nya tercabut..hohoo..anak-anak..

Ok..kira entri saya ni just nak share pasal menyoping di www.lazada.com.my untuk pertama kali saya puas hati walaupun baju yang saya beli tu saya tengok dalam gambar cantik,,,tapi memang cantik pun cuma material nya kita tak tahu..kita tak dapat pegang..bila dah dapat tu rasa nipis...papun saya tetap puas hati...hooyeeeehh..ada baju baru..
Sorry gambar baju saya dah ter delete..nanti kita ambik seklai dengan model..kehkehhh
K baiiiiee....tenkiuuu





















No comments:

Post a Comment