Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Wednesday, November 5, 2014

Menulislah..........



Haii Hellooo..

Ini mungkin entri ekspress lagi...sebab sementara duk depan lappy ni, tapi ada hal lagi tak settle, (rahsia)..sebenarnya, segala apa yang saya tulis di dalam blog ni adalah kisah saya bersama keluarga, anak-anak, mungkin ada tulisan saya menyentuh perihal yang tak sepatutnya..maafkan saya..saya suka menulis,,sebab dalam fikiran, hati sanubari bermacam-macam ada,,dan saya tiada siapa nak diluahkan dikongsikan, ini lah medium saya. mungkin ada catatan saya dapat membantu sesiapa sahaja, mungkin juga tak membantu langsung! semuanya PoyO!! heheww...yang baik boleh dijadikan panduan, yang tak baik tu jadikan lah sebagai peringatan atau apa-apa sahajalah..haha..bahasa apa dah saya pakai ni.. 
Itu gambar anak sulong tau,, baru lahir tu..hihi..masyaAllah giler bestt!! tengok rupa dia rasa macam tak percaya jer untuk pertama kali zuriat kami keluar..terima kasih Allah sempurna sangat bagi saya lah..hehe..bila dah membesar ni..roper sama cam ibu jer...comey sikit dari ibu nehh..kuang2..love u for ever anak-anak....

2 comments: