Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Monday, November 24, 2014

Cerita Saja-saja jerr...

Haiii..helllooo..!!

Lama tak update blog #ceritaku ni...memang kalau boleh hari-hari saya nak update tapi selalu je ada je alasan dan halangan nya. ermm...kesian kan..malam ni saya dapatla sentuh keyboard laptop pemberian suami tercinta tersayang dan segala terrr lagi.. syukur sangat anak ku dah lena dalam buaian, sebenarnya saya sangat stressfull dengan anak ni..mengempeng aje, hinggakan dalam hati..alangkah best nya kalau tugas menyusu ni boleh passing...Allahu..jauh lagi perjalanan menyusu kan anak kedua ni..hehe..ada lah dalam 4 bulan lagi genaplah budak kecik tu 2 tahun...kang tetiba coming soon pulak..haiyooo..pitam tak bangun-bangun suda..

ok..well, blog ni diadakan..(hihii) just untuk saya berkongsi suka duka, lara, segalanya lah dengan kehidupan saya sebagai suri rumah, ibu, isteri, anak dan juga hamba kepadaNYA.. moga blog ini juga mampu memberi saya semangat untuk teruskan kehidupan ini. (dengar nya macam pasrah, cam tak hepi aje..) hehee..tak lah..
saya perlukan myown territory...myown world..sometimes yer..=)

Bila dah mengadap lappy ni hilang la pulak idea-idea best untuk di tulis.. huhuu
Ok seperti biasa untuk tatapan dan kenangan anak-anak..layan foto diorang.!


Mata abang belah kanan tu cam ketumbit..haha

Nak men men...layan sajala pakai baju ni..panas pun panas la..

Mee rebus ibu buat ni sedaapp!!

P/s: Di larang mengambil apa-apa foto di dalam blog ini tanpa kebenaran admin..muahaahaa..


No comments:

Post a Comment