Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Tuesday, September 9, 2014

Kolagen

assalamualaikum..

hari ni saya nak coret sikit tentang kolagen,,anda tahu bila masa yang sesuai untuk ambil kolagen ni? ok kebiasaan nya masa yang paling sesuai ambil adalah Sebelum tidur, Masa ni proses regenarasi kulit berlaku semasa kita tidur ATAU sewaktu Bangun dari tidur sebelum anda makan apa-apa maksudnya peerut masih kosong. Ini kerana kadar serapan nya adalah lebih berkesan. 

Okay bagi mereka yang bajet tapi masih ingik kekal kelihatan cantik saya cadangkan ambil suplemen seperti Vitamin ACE, CBE pun okay juga..atau mengamalkan EPO @ GLA complex yang ini mesti kita amal dari muda sebab apa tau aritu ada member saya cakap dia tanya sorang Indian girl ni kan umor dah 40 an camtu tapi kulitnya waahh..gorges!! rahsianya dari zaman remaja ambil epo ni. Kalau anda tak nak juga saya cadangkan ambillah viatmin C coz vitamin C pun boleh menghasilkan kolagen semulajadi dan berterusan.....takpun boleh makan oranges bebanyak. ahaakkss,,,@..@


Jika nak tahu lagi boleh jenguk ke kedai alam maya saya
pages ; Diari Sihat Ibu

No comments:

Post a Comment