Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Friday, September 12, 2014

Terbang Tunduk

Yang ini pun antara lagu yang tengah ngetop sekarang ni..satu malam tu sy duk layan youtube..saja nak gembirakan hati, anak pun dah lena. Masa tu jumpalah penyanyi lagu Arjuna Beta by Fynn Jamal. Sy baru tau kisah nya dari adik, si Joyah tu. Ok la best dia ni nyanyi. Then baru perasan satu ketika dulu ada viral video sorang pompuan berjaket merah baru dapat parcel dari Malaysia. Belacan!! Happynya sampai nangis!! Begitulah bila kat obersi mestila kita rindu dengan negara asal kita terutama sekali bab makan2 ni. Kalau saya lak mesti rindu sama BUDU..heheee...ok jom layan lagu ni. Bait2 kata nya sangat syiokk oohh,,baca lirik pun sy dh bleh nyanyi..kikihh..prasang! tapi suara dia memang lain dari yg lain.
Lirik Lagu Terbang Tunduk – Fynn Jamal

Bertahanlah wahai raksa
Jangan kau terhenti
Berpautlah wahai nyawa
Ini bukan mimpi
Saksikan dengan mata
Rasakan dengan jiwa
Kau sedang tinggi
Jauhnya kau terbang
Siapa sangka
Getir yang menghalang
Tak besar mana
Payah payah semalam
Moga mudah selama
Tiap apa yang mematah tegakmu
Tiap yang menolak
Tiap yang memijak-henyak
Biar dibelakangmu
Jangan dikenang
Moga dibuang
Dendam dan sayu
Tuhan
Jangan kau izin aku lupa
Jangan kau biarkan aku mendepang dada
Pasakkan hatiku pada kaki
Paksakan ku tunduk sehingga mati [3x]
Tuhan
Jangan kau izin aku lupa
Jangan kau biarkan aku mendepang dada
Pasakkan hatiku pada kaki
Paksakan ku tunduk sehingga mati
Paksakan ku tunduk sehingga mati
Paksakan ku tunduk
Tuhan
Jangan kau izin aku lupa
Jangan kau biarkan aku mendepang dada
Pasakkan hatiku pada kaki
Paksakan ku tunduk sehingga mati [3x]

No comments:

Post a Comment