Peneraju Pasaran Baju Muslimah Terbesar di Malaysia

SweetMuslimah.com Baju Muslimah Kanak-kanak

Thursday, December 11, 2014

Hotel Bajet di Port Dickson

Assalamualaikum...bersua kembali setelah hampir seminggu saya langsung tak menulis entri di blog kesayangan ku ini...
Bukan takde masa..ada cumanya aura nak menulis tu tak datang-datang..hehe...dalam kepala macam-macam sebenarnya nak dicoretkan..

Okay, malam ni saya nak cerita apa yang dah kami sekeluarga buat pada minggu lepas..opss bukan..pada penghujung November baru-baru ini.

Hari tu kami ke Port Dickson, sebenarnya bukan plan bercuti pun..saya dan anak-anak terpaksa ikut suami ke sana sebabnya suami ada seminar sehari di Hotel 5 Bintang! Grand Lexis Port Dickson pada 29 November 2014. Hal ini, suami dah bagitau awal November lagi..ketika itu, saya sangat berkira-kira tak nak pergilah..dalam kepala..fulus $$$...kami banyak nak pakai duit bulan Disember ini..adik ipar kahwin, kemudian nak ke Cameron Highlands lagi...suami saya cakap apa..'kita makan roti Gardenia aje lah..' huuumm..hahaha...TAPI suami dah siap-siap booking nama untuk majlis makan malam. kesian pulak kan nak cancel..dan nampka sangat saya ni tak support suami..hihii..lalu, saya pun google lah hotel apa yang bajet tapi ada pool..dan selesa untuk kami berempat tidur. Saya pilih www.agoda.com saya yang booking hotel tapi fulus nya tentulah sang arjuna beta...KesayanganKu..ehheemm...mypoket!! nak tau hotel apa?? hehee...Hotel Langit Langi. Hotel ini baru lagi sebenarnya, saya tertarik dengan dekorasinya dan kadar nya pulak murah lah!! memang hotel bajet lah! Sebenarnya suami suruh booking bilik yang ada jakuzi tapi dah full..memangla masa tu kan orang cuti sekolah. So saya dapat jugaklah booking bilik deluxe, semalam RM120 sahaja. saya booking untuk 2 malam.

Haa...nak tengok gambar-gambar hotel tu? boleh-boleh....saya ni memang suka ambil gambar, sebab ia kenangan..! bab kenangan ni bagi kat saya lah..hehee..okay, hotel ni berdekatan dengan jalan je, bangunan shoplot, di seberang jalan ada stesen minyak Petronas.

Ini dekat kaunter depan, mana nak carik lampu cam gini erkk...=)

Itu pool nya....depan kaunter ajer...tapi ok jer..cantik kannn...

Ruang lobi nya memang cantik,,heran I mana nak dapat sofa kecik-kecik nih..


Kannn...cantik sofa tu..abstrak yang klasik!

Ini kat luar...depan tu parking kereta..

aaiiissshhh....nak selfie jugak!

Foto dalam bilik pun ada, akan saya upload lagi...so stay tuuunnnneeee...

Well...ok lah hotel ni...saya boleh kasi 5 bintang, sebabnya ada wifi...hehe..ada pool..dan masih bersih..dan murah..anak-anak suka sangat mandi pool tu...nanti saya kongsikan foto mereka.

3 comments:

  1. Memang menarik tempat ni.. saya sekeluarga pun dah stay kat sini weekend yang lepas.. amat berbaloi dan fully recommended..

    Jemput baca pengalaman kami ber'jakuzi' kat sini.. :)

    http://miaqaisarah.com/2015/05/10/langit-langi-butik-hotel-yang-best-di-port-dickson/

    ReplyDelete
  2. Tq puan mizie sarah. Lama tak update blog. Jenguk pun tidak. Teringin nak pegi PD lagi..memang tak puas pegi sana. Suka hotel!

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah kalau ada rezeki, kami pun nak ke PD lagi.. Best kan?? :)

    ReplyDelete